En sen julafton

Längtar man efter nåt gott så får man vänta....
Inatt ringde budchaffören när han hade sex mil kvar till Örebro. "tjena, har dina cyklar med mig" kvittra han som om han ville göra mig glad. Nu blev jag ju iofs lite glad över att cykelkartongerna kom till rätta utan en enda skråma men ändå så väcktes besvikelsen ordentligt. Jag hade ju betalat för en tjänst som sket sig, istället för att få med mig hojjarna hem direkt fick jag (och 5 klubbkompisar) vänta dryga fyra dygn. Bara som ett kul expriment så kan ni ju själva packa ned fuktiga cykelkläder i en påse och försluta den i fyra dygn. Mmmm vad det luktar gott om vissa tävlingskläder nu. Ska göra några samtal imorn och se vad flygbolaget kan ersätta.
Nåja, körde träningsspåret idag på mtb:n med halva sportklungan och Matte B. Rätt kul att köra skogsmaskin igen men gud vad långsamt det går!! Inte beroende på sällskapet utan den kraft man pressar ner i pedalerna jämnfört med racern som man satt lite mera på nere i sol..Nej, nere på Mallorca.
Träna på, de gör nog susen.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Skogsmaskin, det är grejer det!

2007-04-18 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback